Idag är ingen vanlig dag ...

för idag är det min födelsedag.
Trots att vi kom in säng sent igår/inatt så vaknade jag utvilad före Liam i morse.
Skönt så man orkar med kvällen.
Telefonen ringde nämligen halv tolv inatt av att Joels bror skulle in till BB, men det verkar inte blivit nån bebbe än iaf. Men förmodligen blir det på min födelsedag.
Han fick iaf lov att åka dit och passa barnen en stund medans barnvakten skulle komma.

Lite senare ska jag åka till ÖB och försöka hitta några stora skålar som man kan ha bålen i.
Och kl tre ska jag möta upp gubben som har nyckeln till bystugan så vi kan börja fixa.
Hoppas på en lyckad kväll :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, det låter kul! Hoppas du får en underbar kväll och en underbar födelsedag!

2009-09-25 @ 13:58:28
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0