4september

Nu har jag änligen fått Liam att sova.
Hans tandsingar uppe håller på att komma fram nu och han verkar vara lite mer besvärad den här gången än när dom nere skulle komma.
Det har varit hållt på lite till och från i 2 veckor nu så det borde väl vara över snart får man hoppas för det ju aldrig kul och se när ens barn har ont.

Ikväll är det dags för sexpartyt vi ska på. Malin kommer hit vid fem-tiden så då ska vi väl börja grunda sedan dra oss mot madde vid sex, sju-tiden.
Vädret får gärna blir bättre för min del, iofs så ska vi ju inte vara ute men lite sol piggar ju alltid upp.

Nu ska jag passa på att ta en dusch och fräscha till mig lite och kanske se över vad man ska äta sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0