3september.

Igår kväll var det dags igen. Grannarna hade fest och förde ett jävla liv långt in på elva-tiden.
Men jag ska inte va gnällkärrning. Det är ju studenter, och som han själv sa så kommer det väl lugna ner sig om ett tag eftersom det är "starten" nu. Men frågan är vad lugna ner sig betyder enligt dom.

Inatt vid fyra-tiden vakande vi av en massa ljud inne från varadagsrummet. Det var Liams gåbord som började spela upp en massa meolodier. Jag försökte såklart intala mig själv och Joel att det var en katt eller nått som gått på det och att det var därför det satt ingång men det vart lugnt en stund sen var det igång igen. Och katterna låg ju i sängen såg jag när jag skulle gå upp för att stänga av den. Meen, allt har en naturlig förklaring.

Imorgon ska jag på sexparty hemma hos madde. Malin följer med också. Det ska bli intressant och se vad som finns för jag har aldrig varit på ett sådant förut, bara ljus och klädpartyn.
Så senare ska jag ner och träffa malin och och handla på bolaget för vi ska ju såklart dricka samtidigt sedan gå ner på krogen. 

Bilder från i somras som therese tagit!

       


Kommentarer
Postat av: Therese Pettersson

Gud vad söt han är=)

2009-09-04 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0