24september

Sitter och försöker ladda ner ett nytt nero på datorn men det verkar ta lite tid.
Jag och malin satt och försökte bränna lite skivor till festen här om dan och det bara hängde sig.
Och så skulle jag prova igen igår och då vart det samma igen.

Idag är det hon som fyller år. Så senare ska vi ner på bolaget sen och handla tills imorgon.
Jag va ner på stan igår med Jessika och letade efter något att ha på mig imorgon. Och faktiskt så hittade jag ett jätte fint linne/top. Och gratis fika och underkläder gick dom och delade ut också.

Förra veckan så tog Liam sina första steg. Redan samma kväll som han vågade släppa taget och stå själv så började han gå. Och undan gick det. Så nu tultar han omkring på tå här hemma.







Kommentarer
Postat av: Ida

Söööööt!



I morgon är det du som fyller år ;) Det kommer jag ihåg minsann :)

2009-09-24 @ 11:28:13
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0