17september

Håller just nu på att färga håret och passar på att fördriva lite tid med ett inlägg.
Ibland önskar jag verkligen att jag aldrig började färga mitt hår.
Denna ständiga utväxt som blir hela tiden på en gång.
Imorgon bitti har jag tid hos frisören iaf. Får hoppas på att man slipper klippa av allt för mycket iaf då det va väldigt lång tid sedan sist.

Imorgon när vi vaknat så åker vi till mora för en natt.
Eftersom Joel jobbat sent denna vecka så är han ledig imorgon.
Ska passa på att fira mig med mina släktingar där eftersom jag och malin ska fest nästa helg så passar det inte riktigt då. Det ska blir kul att fira en födelsedag för en gångs skull.
Sist jag verkligen firade den med en fylla va nog när jag fyllde 18 och det är ju ett tag sen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0