13september

I fredags va jag och Jessika på kyrkans barntimme med våra små.
Och det är absolut inget kyrkligt eller så lär jag tillägga utan bara en massa barn som får leka tillsammans.
Liam verkade iaf tycka om det så dit ska jag nog fler gånger.

Om 2 veckor fyller jag år, så tills dess har jag och malin hyrt bystugan här eftersom hon fyller år dagen innan så passar vi på att slå ihop våra kalas.
Det kommer nog bli något utöver det vanliga, och framförallt så slipper man gå ut på krogen.
Ska förmodligen träffa henne idag och prata och planera lite.

I veckan kommer mamma hit en sväng så då ska jag passa på att gå till frissan medans det finns någon som kan passa Liam. Det ska bli skönt att få det gjort för jag har inte varit hos frissan sedan i mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0