en trip till stockholm.

Då va det äntligen torsdag då, vilket betyder att vi åker till sthlm idag.
haha, jag snackar om det som om det skulle vara utomlands vi skulle. Men det ska bli så otroligt skönt att komma ifrån dalarna ett tag om det bara så är över en helg.
En liten nackdel är väl att jag vaknade med lite feber i morse. Men nu är jag på banan igen efter ett par alvedon.

Liam fick ganska hög feber igår efter sprutan som han fick.
Han hade nästan 39 grader igår när vi kom hem från Malin. Men idag verkar han mycket piggare tack och lov.
Just nu sitter han i gåvagnen och tittar på barnprogram. :)

Men nu känner jag att det lukar lite skit här så jag ska väl ta och byta på lillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0