14oktober.

Jag har blivit extremt dålig på att uppdatera känner jag, och även att läsa andras bloggar.
Tror kanske att jag börjar tappa lusten för allt vad blogg heter.
Men lite koll på övriga världen vill man ju ändå ha och se vad som händer i andras liv.

På fredag är det iaf den stora dagen då min lilla älskade fyller 1år. Vi har delat upp firandet på två dagar. Fredag för släktingar, och lördag för kompisar.
Idag är det även datumet som vi hade som beräknad förlossning.
Jag ska åka till gävle och ikea imorgon med mamma och gammelmoster och shoppa dom sista paketen till honom.
Nu är det ju inte så att jag ska köpa ett tiotal paket till honom men mer än ett ska han då iaf vilket inte är mer än vi hunnit köpt.
Jag va även i valbo/ikea för ett par veckor sedan med Jessika och va in på toy´s r us och kikade, och jäklar va prylar dom hade. Så där ska jag köpa dom sista presenterna tänkte jag.

I torsdags hade jag Mary Kay make up och hudvårdsvisning hemma. Men vart inte så mycket handla med tanke på priserna. Så ett löspuder fick räcka. Har ev. lite planer på att börja sälja men jag vet inte. Prata inför folk är inte precis min starka sida. Men det kan ju vara kul för egen del för man får ju smink till billigare pris då.

Nu hade jag tänkt sätta mig ner och skriva en inköpslista på ingridienser för ikväll blir det bakning.
Hembakade bullar är ju faktiskt godast :)




Kortet som kommer vara i tidningen på fredag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Han är verkligen super söt:D

2009-10-15 @ 16:46:32
Postat av: clary fors

mitt älskade barnbarn som är så fin

2009-10-26 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0