stötbälte.

Nu har jag haft en sån där " inte orka skriva blogg " period igen.
Men det ska väl kunna ändras på tycker jag.
 
Just nu sitter jag och får en massa stötar i magen.
Hittade ett gammalt bälte hos mamma som jag beställde på tvshop för evigenheter sedan och det funkar fortfarande.
Det kan verka obekvämt men det är rätt mysigt, mer som en kittlande/vibrerande känsla.
Om det funkar eller ej får tiden utvisa.

Va gällande mitt nyttiga jag så är ni säkert nyfikna på hur det går.
Jag håller fortfarande stilen men har haft ett par undantag under valborg och i helgen då vi hade främmande.
Det går sakta men säkert neråt iaf.








Kommentarer
Postat av: jessica

hallå hallå..... vart tycker du på fredag? falun/borlänge? kram

2009-05-13 @ 17:30:48
Postat av: Anonym

jag ringer mia imorgon så höe jag av mig till dig sen..... kram

2009-05-13 @ 20:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0