25maj2009

Imorse förvånade jag mig själv lite faktiskt. Jag klev frivilligt upp strax efter kl 6.00.
Men jag kände att skulle jag ligga kvar och försöka somna om skulle jag iaf inte somna förens efter ett par timmar och sen skulle Liam väcka mej strax efter det.

Så nu har jag röjt lite tvätt på morgonen. Bokade tvättstugan igår, så kl 11.00 ska jag tvätta våra täcken och kuddar + lite till. Vi har ju tvättmaskin men ingen torktumlare så då går det lite fortare att tvätta i tvättstugan när man har mycket tvätt, sen slipper man allt som ska hänga på tork i hela lägenheten.

Igår kom Maria och Jonas förbi en sväng efter att dom varit på innebandy.
Så vi köpte hem lite thaimat och paratade lite skit.
I helgen har jag vräkt i mig allt vad fett och kalorier heter. Och det har vart underbart.
Jag har även vart på mycket bättre humör och känt mig gladare i helgen också. Kan ju bero på allt socker jag fått i mig.
Jag lär ju erkänna att jag faktiskt har lite socker beroende tyvärr.
Så det blir alltid jobbigt i några dagar efter en sån här helg när suget efter socker kommer.

I helgen blir det nog min tur att dricka lite alkohol. Det är raggarrallyt här då så Joel ska väl köra sin bil så det blir väl till att dricka lite för mig och nån till. Så Liam får väl vara ute hos farmor under kvällen. Men ska nog ta lite lugnt så man är laddad till helgen därpå då det är falukalaset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0