23maj2009

Imorse när man vaknade kunde man iaf känna lite lycka över att det faktiskt var sol ute.
Alla dessa dagar av regn har gjort att man känt sig lite allmänt nere och deprimerad.
Jag hoppas på att det håller i sig hela dagen för jag och Liam tänkte nämligen åka en sväng till leksand och hälsa på moster. Så då lär jag ju även passa på att stanna till vid lager 70 i insjön och kika lite.

Ikväll skulle det vara jäkligt fint med grillning och öl/vin men eftersom Joel ska på streetrace idag och dricka öl så får det väl vänta i 2 veckor tills det blir falukalaset. Det ser jag verkligen fram emot. Om vädret blir bra såklart.

För övrigt känner jag inte att jag har så mycker mer att dela med mig så detta får räcka för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0