19maj2009

Eftersom jag jämt har så svårt att komma på en rubrik så tänker jag nu skriva dagens datum istället.

Lite senare idag ska jag och Liam på återträff med föräldragruppen nere på bibblan.
Kan ju vara roligt och se hur dom andra växt.
Så då ska jag nog faktiskt ta och promenera ner på stan.

I söndags grillade vi med Madde Björn och William och vädret var allt annat än dåligt.
Solen brände som sjutton på våran uteplats.
Tyvärr så har vi lite få sånna dagar nu tycker jag. Iofs är det bara maj än men jag tvivlar nästan på att det kommer bli en supervarm sommar i år eftersom dom har lovat det dom senaste åren men det har inte blivit det iaf.

Till helgen hade vi funderingar på att åka till mora men jag tror vi skippar det eftersom vädret troligtvis skulle bli piss.
Lite tråkigt att bara sitta inne om man ska dit.
Så om regnet inte öser ner i helgen så kanske det blir streetrace här i falun istället men då lär vi inköpa ett par öronskydd till Liam.

Dom rosa som vi lånat av kopparstaden vi fick tyvärr inte behålla. Men det är väl lite elakt och sätta på han ett par rosa iaf.

Nu ska jag invänta våra bästa år som börjar om 25min.
Hur kan man bli så tvungen att se en sån jäkla B serie?



Kommentarer
Postat av: Madde

Svar från bloggen:

Dom spelar på fredag kl 21:00 i rättvik. :)



Hehe kollar bara på vbå från usa jag svenska avsnitten är inte lika bra :-p

2009-05-19 @ 10:42:58
URL: http://studerandemamman.wordpress.com
Postat av: Madde

Ja det är på parken som jag förstått det :-) .

www.days.nu finns dom :-)



Skickar lösen via bilddagboken på PM. MEN ge inte ut det till någon :-) .

2009-05-19 @ 22:46:30
URL: http://studerandemamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0