klipptid.

Nu har jag äntligen bokat mig en klipptid. Så på fredag hade jag tänkt att jag skulle se om dom kunde hitta på nått att göra med mitt hår då jag haft denna tråkiga frisyr i typ hela mitt liv. Förutom förra sommaren då jag sist klippte mig så gjorde jag ju en liten feglugg som jag inte alls trivdes i.

Idag var vi och lunchade kinabuffé på stan med Maria och Jonas också.
Så trevligt när någon från mora kommer hit och hälsar på lite.
Men på torsdag så lämnar vi dalarna för några dagar. Vi ska åka till stockholm på dop så då tar vi några dagar extra så vi hinner hälsa på lite folk och göra en liten shoppingrunda på stan kanske.
Tyvärr så kommer jag väl inte kunna handla sådär jätte mycket denna månad då det är lite mer utgifter än vanligt.

Och Liam har plötsligt blivit så duktig att sover hela nätterna nu. Det är underbart. Han somnar halv 11 på kvällen och sover ända till halv 9 på morgonen.
Jag fattar inte. Bara på en natt så vände det. Man är helt utvilad när man vaknar.
Men det kan ju ha att göra med att han enbart får ersättning nu också då jag nyligen slutat amma pga olika skäl.
Han blir ju mättare av den och så vet man ju att får i sig tillräckligt med mat också.

Men nu ska jag nog bege mig ner på stan en sväng till och sola lite tänkte jag så man får lite färg på kroppen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0