panikartad bakfylla ...

Gårdagen bestod av alvedon, vatten och spyhink så ni kan ju tänka er hur jag mådde igår efter fredagens festande.
Det var fan inte nådigt alltså .. Men å andra sidan hade jag ju mig själv att skylla då jag kanske drack lite mer än jag borde gjort.
Men det va i alla fall väldans trevligt att festa loss lite med Therese och njuta lite av gamla tider.
Men nu har jag då druckit så jag klarar mig ett bra tag fram över.
Och idag är det Joel som ligger bakfull. Han borde ha blivit avskräckt av att se mig igår tycker jag.

Igår kväll vart det filmkväll med syster och hennes dotter med massa gotta och thaimat.
Dead at 17 vart filmvalet och den är faktiskt att rekommendera.

I morgon blir Liam 5 månader .. Vart har min lilla bebis tagit vägen?
Om bara en månad är han ett halvår gammal.


        

Jag bjuder på dessa bilder nu så lägger jag in resten på bilddagboken sen.


Kommentarer
Postat av: Ida

Yesbox... http://www.designadinblogg.se/ är en mycket bra blogg som beskriver allt möjliga koder o allt du kan göra med din hemsida :)

2009-03-17 @ 19:23:26
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0