!? ...

Det blev ingen utgång för mig i helgen som var. Så vi åkte hem på lördag kväll istället för att slippa söndagstrafiken.
Så Fegga och Linnea kikade förbi några timmar med Viggo också så vi satt och snackade lite och drack lite vin.

Vi var och tittade på ett hus idag, men det tror jag nog att dom kommer få svårt att sälja.
Rummen var väl kanske dubbelt så små som enligt bilderna och i ett rum kunde Joel inte ens stå raklång.
Vi ska göra ett nytt försök på tisdag och kika på ett annat hus i borlänge.
Det lutar lite åt att vi kommer flytta till istället då vi faktiskt umgås med mer folk därifrån än i falun och sen skiljer det väldigt mycket i pris på husen.

För övrigt har det väl inte hänt så mycket annat som känns viktigt att komma med.
Så nu ska jag nog göra mig klar för sängen och kanske se ett par avsnitt av oc om så liten tillåter :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad kul med hus :)

2009-03-06 @ 04:08:14
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: jessica

hallå vet inte om de var du som skrivit i mon blogg men jag kunde bara tänka på att de var du.....

hör av dig när du har tid! jag räknar bara ner mina veckor nu! jätte drygt:(

2009-03-07 @ 11:35:43
Postat av: jessica

du gör som du vill...bara att ringa ifall tiden skulle råka räcka till..... kram

2009-03-12 @ 00:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0