grattis till dej! :D

Tänkte jag skulle ge mej på att skriva några rader i denna tomma blogg ...

Har precis vart och lämnat av Therese på busshållplatsen eftersom hon skulle åka tillbaka till mora idag.
Hon var nämligen och skrev sitt teoriprov här i falun idag och naturligtvis så klarade hon det :D hurra för det!
Det firade vi med att jag bjöd henne på en fika på stan.
Och imorgon kommer hon tillbaka till falun igen. Hon fick lov att åka hem till våmhus för att fylla i nått papper som skulle skickas iväg idag.
Men i alla fall så är det tänkt att vi ska ta en vända på krogen här i falun imorgon.
Vet ej vart det blir men det lutar väl åt att det blir etage .. men det kan ju hinnas ändras.
Finns ju dock inte så många fler alternativ här i falun mer än harrys.
Men inställt ska det då inte bli denna gången.

Jag var även hos tandläkaren igår för undersökning och det var mycket mer positivt än jag trott ..
Det hade inte blivit mer " fel " än sist jag va där och det var ju ett tag sen då jag var på undersökning men aldrig åtgärdade dom så kallade felen eftersom jag vart gravid och ville därför inte borra och grejja då man lätt blir väldigt känslig då .. och jag har ju redan sån tandläkarskräck så det räcker.

Men jag återkommer med mer detaljer om helgens roliga och dessa förmodligen hemska bakfyllor så får ni nöja er med detta så länge :)




För längesen när jag bodde i sundsvall ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0