babaymassage.

Nu har jag börjat återhämta mig efter helgen i alla fall..
Kommer ta en riktig funderare innan jag tänker gå ut nästa gång.

Igår hade vi babymassage på föräldraträffen, tyvärr så tröttnade Liam efter tag så jag kanske inte var så duktig antar jag :) Men det bli ju lite massage varje gång så jag lär väl mig till sist.
Förskyld har jag blivit igen också. Visserligen sitter aldrig förkylnigen så länge så man står väl ut med den.

Ni kanske undrar hur det gick med huset vi kikade på här förra veckan.
Kom på att jag inte skrivit nått om det.
I alla fall så blir det inget med det huset då någon/några la in ett lite väl högt bud innan budgivningen ens börjat.
Lite konstigt om jag får säga det då det lika gärna kunde sjunkit i pris.

Idag kom hoppgungungan till Liam som jag vunnit på tradera.
Har inte hunnit prova den än då han sovit sen ett tag tillbaka.
Men den kommer han säkert att tycka om.









Kommentarer
Postat av: nina

Hoppgungor brukar vara roliga :D

vad kul att köpa hus, hoppas ni hittar nåt fint snart :)

2009-03-20 @ 17:45:23
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0