stackars studenter.

Jag kan inte annat än säga att jag lider med alla stackare som tar studenten här i närheten idag.
En gång i livet gör man det och så blir det sånt jäkla dåligt väder.
Men men.
Jag och Jessika ska iaf ner på stan idag och titta på dom.

Iaf så håller jag såklart på att blir förskyld. Jag hatar att vara förskyld. Men känner sig svullen och äcklig.
Men så länge det inte blir lika illa som i våras så kan jag väl stå ut med det några dagar.

I helgen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Joel ska jobba några timmar i morgon och på söndag men jag hoppas vi kommer kunna hitta på något iaf.
Med tanke på hur vädret kommer bli så tror jag inte att jag kommer vistas så mycket utanför dörren iaf.
Jag blir så jävla deprimerad av sånt här väder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0