Skatteåterbäring till en fattig jävel.

Loggade in på mitt konto nyss och såg att skattepengarna hade kommit in.
Det var verkligen behövande kan jag säga. Det märks när man går ut en helg för då har man inte lika gott om pengar längre.

Idag har jag gjort rent utemöblerna samtidigt som jag och Liam har sprungit i tvättstugan.
Det va så jäkla mycket pollen på dom, och spindelnät.
Kan dom jävlarna spinna sitt nät nån annanstans för det är inte fräscht.

Imorgon har jag kanske lite planer på att trippa ner på stan och kanske träffa Madde en stund om hon hade tid.
Men jag såg också nyss att tyvärr inte vädret skulle bli så bra. Varför? Alltid när jag vill ner på stan och ta en fika på uteserveringen så blir det skitväder.

Om lite mer än en vecka så är det midsommar och då blir det nog att åka till min sommarstuga.
Jag är ju som tur är ledig på fredagen så då kan man åka tidigt på morgonen. 






Kommentarer
Postat av: jessica

hör av dig om du inte får någon med dig på stan! ja tänkte dra mig till borlänge,men om är inte avig för falun heller. tobbe fyller år så jag lär ju handla något.... skönt om pengarna har kommit :) ha de bra kram

2009-06-10 @ 00:11:18
Postat av: jessica

hallå igen då! ska till banken i bjurs sen åker jag till mamma en sväng men vi kanske kan ta en sväng på stan efter de. på eftermiddagen när liam ätit eller runt ett två tiden??? eller hur låter de? jag ringer i morgon ha de gott

2009-06-10 @ 23:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0