Midsommarafton.

Nu sitter jag hemma hos mamma i mora. Vi blir här över helgen och ska väl eventuellt ut en liten sväng imorgon om vädret är skapligt och denna midsommarhelgen har nått kul att erbjuda.
Så hör av dej om du vet nått kul och kanske vill ha lite sällskap av mig och Joel :)

Första veckan på jobbet är avklarad också.
Va helt slut i kroppen igår. Det märks att man inte jobbat på ett bra tag.
Men sen har jag ju inte fått sova så mycket som jag behövt dom här nätterna heller eftersom Liam varit lite sjuk och därför lite grinig.

Men iaf fall så blev jag och Joel väldigt förvånade i onsdags kväll då Liam helt plötsligt ställde sig upp i sin säng.
Så han kan nu stå lite granna med stöd.
Men jag börjar fundera om han över huvud taget kommer att krypa nånting.
Alla barn kryper ju inte. Han har hållt på nu i flera månaders tid och knöla med att försöka krypa men det blir inte riktigt som det ska. Men och andra sidan är det ju ganska bekvämt och ha han på golvet då så man vet vart man har han.
Men jag vill att han ska krypa för det är ju bara för gulligt när dom far omkring.



 

 

Kommentarer
Postat av: Vivianne

Hej Kristina! hur mår ni? Är Liam fortfarande lite gnällig över tänderna?jag kommer i håg att jag gav Dante lite alvedon när han hade det som jobbigast och det hjälpte. Du kan väl fråga mödravården. man tycker så synd om dom när de små har så ont i munnen.jag saknar er, vore roligt att ses igen. Sköt om er väl Nu ska jag ut på nätet och leta efter lite material inför höstenjag ska nämligen berätta om jordens uppkomst och då tänkte jag att jag skulle hitta några häftiga planet bilder och göra ett bildspel. Stor kram vivi

2009-07-24 @ 00:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0