8juni2009

I helgen var det falukalaset här i falun så jag tog mej en utekväll i lördags.
Syster kom hit och var barnvakt så att Joel också kunde följa med ut.
Kvällen började med förfest hemma hos Madde sen vandrade vi ner mot stan. Själva kalaset var inte precis över förväntingarna utan väldigt mycket mindre folk än man hoppats på det slutade med att vi hamnade på etage ist.
Det va en väldigt lyckad kväll iaf, och trots hur man mådde igår så var det faktiskt lite granna värt det. (man glömmer ju rätt snabbt hur man mått)

Den här veckan ska jag bara njuta av ledigheten för på måndag börjar jag jobba igen.
Så nu ska Joel få vara hemma lite med Liam istället.
Men det ska blir skönt att komma ut och göra något ett tag även om man kommer tröttna ganska fort.
Men det är ju bara för några veckor sen ska jag vara hemma igen för att åter jobba lite till i augusti.


Lite bilder från i lördags.

 Jag och Evelina.

 Madde, Evelina och jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0