15juni2009

Ja, midsommar närmar sig och inte ens en känsla av att det är sommar har kommit.
Seriöst, är det såhär sommrarna kommer se ut framöver?
Förr va vintrarna kalla och det var mycket snö, och somrarna var varma och det var mest sol.
Nu tycker jag det mer känns som om dom årstiderna vi har bara är vår och höst.

Men iaf, så är första dagen på jobbet gjord och jag måste säga att det knappt kändes som att jag hade varit borta.
Men att gå upp imorse var mindre roligt eftersom natten inte varit den bästa.
Katterna har jävlats, och Liam vaknade typ en gång i timmen under ett tag eftersom han har blivit så förkyld och hostar.
Glömde mobilen i mina jobbyxor på jobbet också, så man kan ju hoppas på att det finns nått litet sms eller nått som kan göra mig glad imorgon.

Igår spelade vi bingolotto här hemma och som vanligt när man spelar så vinner man inget.
Jag har verkligen inte tur i spel och har aldrig haft heller.

Nu ska jag göra mig klar för sängen och försöka somna i tid eftersom klockan kommer ringa halv sex imorgon bitti.


 



Kommentarer
Postat av: Anonym

jo jag har samma nr kvar.. händer i midsommar då? kram

2009-06-17 @ 18:59:24
Postat av: jessica

glömde skriva vem jag var i förra inlägget

2009-06-17 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0