9Juli2009

Nu var det verkligen evigheter sedan jag skrev sist. Men eftersom jag har jobbat har jag varken haft tid eller ork att sitta framför datorn.

Liam har iaf börjat krypa för fullt så det gäller verkligen att ha ögonen med honom hela tiden.
Och sina första tänder har han fått också. Det förklarar hans dåliga humör den sista tiden.
Tror även att hans övre tänder är på gång eftersom tandköttet blivit alldeles vitt.

I fredags gästades vi av två av våra grannar. Vi satt uppe länge och pratade och käkade dajmtårta. Det är verkligen skit kul att vi fått så bra kontakt med dom då dom inte är mycket äldre än oss heller. En av dom ska även ha barn i augusti.
Sen i lördags så for vi till min sommarstuga och va där över natten. Min syster från sthlm var också där och även angelica föjlde med så det var väldigt trevligt. Tyvärr alldeles för mycket knott och mygg för att orka vistas där en längre tid.

Senare idag ska jag ner på stan och träffa Jessika en sväng. Hade hoppats på lite bättre väder så man hade kunnat suttit på utefiket, men nejdå. Så fort jag vart ledig igen kom regnet.
Men jag hoppas att solen tänker komma tillbaka snart igen iaf.


Kommentarer
Postat av: Ida

Näe, jag åkte aldrig för Morgan och Jon hade inga pengar... Det var ju dem jag skulle ha åkt med. Men jag hade aldrig köpt någon biljett... Vi skulle... Men jag är nästan glad att jag inte är där, det har ju bara regnat bort...

2009-07-13 @ 18:20:34
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0