25juli2009

Jag och Joel sitter hundvakt ikväll i aspeboda då svärföräldrarna är på 60års kalas.
Lite småsegt är det faktiskt för tillfället men vi ska väl eventuellt ta en tur till borlänge sen och kanske köpa glass eller nått.

I veckan har jag haft besök av Therese i 4 nätter också så det har vart riktigt roligt att umgås ett tag. I onsdags tog vi en tur i Joels raggarbil eftersom det var crusing i stan. Malin från föräldragruppen hängde med också.
På måndag tänkte vi iaf åka till ikea i gävle med våra små och kanske om vädret är skapligt så blir det en tur förbi furuvik och kika på djuren.

På onsdag bär det iaf av till mora i några nätter eftersom mamma ska flytta så ska jag hjälpa henne litegranna innan.
Men först så blir det en kväll på orsayran. Jag tror inte jag har varit på en yra på flera år nu så det ser jag fram emot.

Liam kryper runt och ställer sig upp sprecis överallt nu iaf och det är verkligen himla kul att se hur glad han blir varje gång han lyckas med nått nytt.
Man har lixom lite svårt att ta in att ens lilla pojke som nyss vart så liten faktiskt inte är så liten längre utan kanske snart går helt själv. Okej, det dröjer nog ett tag till men tiden går ju så himla snabbt hela tiden så det står nog inte på förens han faktiskt gör det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0