vart är john blund!?

Till att börja med så gick i alla fall vaccinationen bra igår.
Han fick dock lite feber igår kväll men det var ju nästan väntat.

Och vänt på dygnet har jag lyckats gjort .. Ställde klockan i morse och ska även göra det imorgon för att kanske få lite ordning på dygnsrytmen .. Tyvärr så har väl Liam ställt in sig lite på att vi går och lägger oss sent och sover länge.  
Men sömnen är bättre än någonsin nu åt han och vi somnar och vaknar oftast samtidigt .
Han brukar då låta mig sova till 11- halv 12 faktiskt och många timmar mellan "nattmålen"  så någon sömnbrist lider jag då inte av ..

Ska väl försöka med att åka till BB imorgon och lämna tillbaka amningspumpen också som jag haft hemma sen ett tag tillbaka.

Men nu ska jag fokusera på att försöka bli trött så jag slipper vara vaken till 2-3 ..

Kommentarer
Postat av: Nina

sv: Ja jag skulle aldrig låta nån annan göra det,

jag förstår mig inte på såna som skjuter sina katter osv.. usch.

2009-01-21 @ 17:04:27
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0