influensatider.

Vi kan ju ta och börja med att det där med att dra ner på godisätandet inte alls går som planerat.
Jag har i princip konstant sockerbehov =/
Det vara då tusan så mycket lättare att sluta röka tycker jag vilket också är bland det bästa jag gjort. Men jag har då bestämt mig för att jag måste sluta äta som förut. Bättre sent än aldrig.

Och här om dagen tog jag mig i kragen och flyttade om lite i vardagsrummet också. Så nu blev det bra mycket rymligare här.
Vi letar ju efter en trea här i stan så vi får lite mer plats men det kan ju ta tid att hitta nån man vill ha då vi tänker köpa en istället den här gången.

Vi lyckades även få stopp i toan igår också när doftgrejen trillat ner i toan och såklart blivit nerspolad.
Så idag va dom här och rev bort toan för att få fram den. Lite midre mysigt jobb kanske.

Joel ligger nerbäddad med influensa så jag tackar gudarna för att jag och Liam fortfarande klarat oss då han nyligen varit väldigt förkyld.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jobbigt att vara sjuk :-/ . Flytta upp hit då? Trivs jätte bra här uppe, treorna är skit stora och det kommer ut nya här rätt ofta. Fick min på första ansökan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0