noll decibel.

Nu är vi hemkomna från mora. Va riktigt otrevligt väglag att åka hem i, men det vart lite för sent för att åka igår kväll.
Gjorde ett stop hemma hos Janet och Fredrik i färnäs och tittade på lilla Ludvig också.
Så himla liten och söt.
Jag kan inte fatta att Liam vart mindre än så. 
Jag önskar att jag hade nån kompis här i falun som också nyss fått barn. Skulle vara så skönt att ha nån att snacka blöjor och skit med :) (inte just blöjor då kanske)

Just nu är det tyst som i graven här hemma. Känns lite för ovanligt.
Joel har gått på förfest för att sedan gå på krogen och Liam sover .. jag nästan hör mina egna andetag här hemma.

Jag hoppas på att det snart är min tur att få gå ut på nått roligt, även om det kommer kännas jobbigt att lämna Liam hemma så behöver man nog ut och göra nått kul med kompisarna nångång.

Men nästa helg blir det iaf dop så då kommer man ju få träffa lite släktingar och äta smörgåstårta :) yummi ..


Lär ju även tillägga att det körde ner en brandbil i faluån igår.



 


Kommentarer
Postat av: jessica

du får höra av dig om du har tråkigt under veckorna, jag går hem på onsdag för havandeskap.

blir långtråkigt då, om du vill ta en fika på stan eller något liknande.

ha de bra kram

2009-01-25 @ 12:27:06
URL: http://jessicaollinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0