2009 - ett nytt och nyttigare år?!

Då har vi tagit ytterligare ett kliv in i ett nytt år ..
Jag har dessutom bestämt mej för att dra ner på det goda så som godis och pizza/kebab.
Inget nyårslöfte utan tänkte bara att det passade i samband med det nya året och att jag märkt att jag inte kan äta som förut utan fakstiskt ökar i vikt på vågen nu =/  men men, hade inte räknat med annat heller efter graviditeten.

Men iaf, det vart en lugn nyårsafton i år. Middag på 4 pers med alkoholfri supergó bål och sen hade jag även handlat hem ett alkoholfritt mousserande vin för att få det att kännas lite extra speciellt.

Men 2008 har varit ett bättre år än vanligt såklart .. Jag fick min älskade lilla pojke :)

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, jag får berätta sen om filmen :)



Jag använder bara klänning/kjol nuförtiden när jag går ut :)

2009-01-03 @ 20:03:34
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0