härligt vinterväder.

              

Jag och Liam har nyss varit på en morgonpromenad.
Kände att jag fick lov att gå ut när jag vaknade och såg va mysigt väder det va ute.
Fast det var -15 så kändes det inte som mer än -7.
Dock somnade Liam redan efter några minuter men det va härligt iaf att komma ut en sväng.
Joel är i Örebro län och jobbar den här veckan så han kommer inte hem förens på torsdag.
Så mamma kommer hit senare och ska stanna i några nätter.

I lördags hade vi dop för Liam.. Jag var superstressad och morgonen började inte alls bra. Först ringer min syster från sthlm och dom hade fått kräksjuka så dom kunde inte komma, tyvärr.
Liam var arg och ledsen så jag fick springa mellan honom och spegeln hela tiden. Han kände förmodligen på sig att det var nått speciellt den dagen.
Men vi kom i tid till kyrkan i alla fall och själva dopet gick ju bra ändå. Smörgåstårta vart det kvar i mängder då vi beställde lite mer än vad som behövdes så vi har kvar att äta det i några dagar framöver nu.

Till helgen har jag kanske tänkt att jag ska göra min krogdebut efter graviditeten men jag vette fan om jag vill det.
Bakfyllan skrämmer mig hemskt mycket och sen har jag nog lite svårt för att lämna över ansvaret på Joel en hel kväll/natt även om jag vet att han klarar det så är det ju jag som gett han mat under hela tiden.
Men jag får se hur det känns närmare helgen.


Kommentarer
Postat av: jessica

det är bara att höra av dig, ska du på stan eller kanske bara ut och gå någon mer dag så följer jag gärna med då jag har ett uselt tråkigt liv just nu.

vet inte om du har mitt nr kvar men du får väll säga till om du vill hitta på något. vad stor liam har blivit! var in och snokade lite på din bilddagbok:) jag bara längtar!!!!! kram

2009-02-02 @ 22:50:51
URL: http://jessicaollinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0