tidiga mornar ..

Denna veckan har jag fått lov att gå upp tidigt.
Klockan sex har klockan ringt varje morgon och det va längesen sist lär jag säga.
Dom håller nämligen på att koppla in fjärrvärme här denna veckan så det är en massa hantverkare som springer ut och in och borrar och har sig i väggarna.
Så alla möbler står huller om buller  här i lägenheten för att dom ska komma åt överallt så det är inte alls roligt att vistas här just för tillfället.
Visserligen kommer det bli mycket varmare här i lägenheten än innan och det är ju positivt för vissa dagar har man fått gå med skor och tjocktröja på sig inomhus.

  

Dessa öronskydd fick vi låna av kopparstaden till lillen ..
Det roliga är att dom är knallrosa :D men är han inte söt i dom? :)

Nästa vecka är det vasaloppsveckan i mora så planerna är väl att åka dit några nätter och även ta en vända på tältet/wasa .. Men det blir nog väldigt lugnt för min del för nån hemsk bakfylla pallar jag inte med.
Frågan är vilken dag som är bäst att gå ut på .. någon som vet? eller vilken planerar du att gå ut?





Kommentarer
Postat av: caroline

tjohoo, grymt söt va han i öronskydden må jag säga... hihi.

Tältet säger du ? .. ja brukar de inte va så att de är så fullt på helgen så man brukar välja tat gå på torsdagar ?? om jag inte minns helt fel .. går vel å kolla upp om de är nå speciella gubbar som kanske spelar lr så där .. har ju aldrig varit där jag, men har hört nå sånt ialla fall :)

2009-02-20 @ 10:50:57
Postat av: Ida

Naaaaw :D

2009-02-21 @ 12:52:27
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, det var härligt :)



Det är en tjej vi träffade där nere som bor i Trollhättan :)

2009-02-23 @ 01:36:09
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej, hon var där med sin mamma...



Vet inte. Lär väl kanske komma upp när vi flyttar (1 april) så vi kan hämta grejer o så :) Men jag vet inte exakt!



Har så mycket inplanerat nu i vår/sommar samt att jag jobbar röven av mig och pluggar! Så det är ganska fullt upp :/

2009-02-23 @ 21:20:00
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Sandra

hej gummz.. jad ska iaf jobba , men ska nog ut på Lördag:) själv då? PUSS

2009-02-25 @ 15:37:46
URL: http://pussp.blogg.se/
Postat av: Nina

Tältet är bara öppet på helgen tydligen,, men jag vet inte om jag ska dit, ska på fest på lördag, men man kanske drar dit sen :)

Å Liam va jättesöt i hörselskydden :D Rosa var fint ;)

2009-02-26 @ 09:51:11
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0