hårfärgning.

Just nu sitter jag med färg i håret. Håller på att färga utväxten.
I morgon bär det av till mora iaf men vi har fortfarande inte bestämt vilken dag vi ska ut och vart vi ska.
Det är väl sånt som visar sig i sista sekund säkert.

I morse när jag vaknade låg Liam på mage och sov helt plötsligt. Han har börjat gjort så på senare tid.
Men jag håller med honom, det är ju faktiskt skönare att sova på mage. :)



Tydligen så fick jag pengar idag och inte i morgon. Brukar ju jämt få den 27e men inte denna månad. 
Så senare hade jag tänkt bege mig till borlänge en vända och kika lite på kupolen med Joel och minstingen och kanske hoppas på att man hittar nått fint tills i morgon/lördag.

Men nu går jag på övetid så jag lär skölja ur håret.
Men jag bjuder på en till bild på mina två sötaste.
                                                                 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag ska troligtvis ut både idag och i morgon :) ska du ut nå? :)

2009-02-27 @ 12:50:22
URL: http://carolinalindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0