ett positivt + ..

Idag är det extakt ett år sen jag plussade på stickan.
Det beskedet kom verkligen med blandade känslor, även om det var ganska väntat att det kunde ske.
Men vi beslutade oss för att behålla det iaf och det var väl det bästa beslutet vi tagit nångång.
Så tack vare det har vi idag världens finaste kille. 

Jag köpte hem ett nytt tv-bord och en tv-skänk igår också som jag höll på att få ihop i timmar igår.
Men nu är det klart och uppställt iaf, och jag är verkligen nöjd. 

Nu väntar jag bara på att Joel ska komma hem vilket borde vara när som helst.
Så då blir det till att åka och köpa thaimat (:


Kommentarer
Postat av: Ida

Gottit med thaimat. Själv ska man iväg och jobba... igen! uuuh, ibland blir man galen!

2009-02-05 @ 17:44:26
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0