vart tog värmen vägen?

I helgen blev det mycket god mat.
Först på fredagen så grillade vi för första gången i år med syster och dotter, sen på lördagen blev det en massa påskmat.
Så nu har jag gått in i min nyttiga period med lite bättre mat och inget godis.
4e dagen idag .. so far so good!
Har faktiskt även börjat använda min crosstrainer som innan bara stått och samlat damm sen i december då jag köpte den. Så några kilo kanske man hinner med innan sommaren. Just nu undrar jag bara vart solen tog vägen. I helgen hade vi värmerekord här med 17 grader tror jag och nu har det vart mulet i flera dagar.

Sen har jag en liten fundering om vilket bredband jag ska skaffa eftersom uppsägningstiden går ut den sista april.
Har just nu bredbandsbolaget som jag tycker är lite för dyrt då jag inte kommer upp i snabbare hastighet än 8mbit då jag bor så långt ifrån stationen.
Så någon som har nått tips på vad man kan skaffa kanske?



                                     

 Grattis min älskling som blir 6 månader idag.



Kommentarer
Postat av: louise

La till dig på bloglovin nu : ) Måste träffa liten snart !

2009-04-16 @ 13:39:24
URL: http://cypaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0