a trip to stockholm.

                                           
                        (Liam och pappa i stan)       (Ute i vårsolen innan dopet)

Till att börja med så måste jag säga grattis till ditt körtkort Therese ..
Det var du verkligen värd efter allt kämpande.

Måndagen förra veckan började med 39 grader i feber och en jävla förskylning, så jag blev sängliggandes i 2 dagar.
På torsdagen var det dags att åka till stockholm och då var jag ruskigt förskyld.
Såklart att man blir sjuk när man ska åka bort. Men det gick väl an det också även om det var kämpigt men jag hade ju sett fram emot det så.
När jag vaknade på fredagsmorgonen så hade jag plötsligt ingen röst. Men vi åkte in till stan iaf och kikade lite men det vart inte mycket mer än ett restaurang besök med Therese och äcklig mat.
Men nu verkar det iaf som om förskyldningen börjar gå åt rätt håll.

I morgon är det 4 år sen jag och Joel träffades.
Men jag tror inte att vi ska göra nått speciellt eftersom vi har lite dåligt med pengar efter stockholm.
Hur det nu kan komma sej vet jag inte eftersom jag inte köpte ett skit till varken mig eller Liam eftersom som orken inte tillät så mycket till att gå i affärer.
Men lite extra fin mat hemma kanske man kan koka ihop. 

Nu ska jag iaf äta schnitzel med pommes och 3 pepparsås ..



Liten älskling i gåstolen som han fått.
(Fast detta är Viggos men han har en likadan)


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack gumman=)

2009-04-08 @ 08:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0