uppe med tuppen.

Idag blev det en tidig morgon. Har vart vaken sen 6.00.
Jag kunde inte somna om efter Liam hade ätit. Han sover inte lika länge tyvärr. Förhoppningsvis bara en period.
Men han somnar då om igen på en gång när han ätit.

Igår blev det en lång dag nere på stan med Jessica. Hon har ju snart gått 2 veckor över tiden nu så vi får hoppas att det kanske gör susen.
Men vi hade trevligt iaf. Fikade lite (inget onyttigt), köpte mig ett par nya ballerinaskor, lite kläder till Liam och dessutom en ny sittvagn till honom.
Jag skulle bara in på babyproffsen för att kika lite vad dom hade och vilka priser dom låg på och det visade sig att dom faktiskt inte var så dyra så jag fick med mig en hem. Kombivagnen vi har är så klumpig när man ska i affärer så jag kände att jag ville ha en ny och lite mindre nu när han ändå sitter upp för det mesta.
Och jag faktiskt älskar den.



I helgen vet jag inte alls vad vi ska hitta på.
Skulle tro att det bara blir till att vara hemma och kanske mysa ner sig framför tv:n med en bra film eller något liknande.
Dock utan godis och chips tyvärr ..



Kommentarer
Postat av: Ida

Du får äta nötter, dippa morötter, popcorn är inte jätte onyttigt :) Du får äta massa vindruvor och jordgubbar! Mörk choklad är nyttigt, om du kanske kan börja tycka om det... De med 70 % cacao och mer... Banan i ugn med en skiva after eight är inte så farligt. Fruktsallad är ju skitgott. Det finns många alternativ Kirre :) Hehe, lycka till!

2009-04-18 @ 12:41:51
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ida

När jag äter kyckling äter jag mest kycklingsallad eller wok och kyckling. Det är gott det :) Lax äter jag inte... Tycker inte om. Men panerad torsk är yummie :) Egentligen är inte "vanlig" mat speciellt onyttigt. Det handlar om hur mycket man stoppar i sig och hur mycket fet sås osv. man har till. Har du tänkt att du ska gå ner i vikt?

2009-04-19 @ 12:01:59
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0