en väldig lättnad.

Kom nyss hem från tandläkaren. Har vart och fixat 2 fyllningar som släppt och tagit bort lite tandsten. 1240:- gick det på.
Men det skiter jag i. Det allra bästa är att det gick så himla bra. Jag kände mej alldeles lycklig i kroppen när jag gick därifrån. Som att man skulle vunnit på lotto nästan.
Jag har gruvat mig för det här i veckas tid nu för ingenting. Men hon var nog bland den bästa tandläkare jag haft tror jag.
För er som känner mig så vet ni säkert att jag har en fruktansvärd tandläkarskräck.
Men nu kommer jag känna mig mer lättad nästa gång jag ska dit tror jag. Ska dessvärre plocka ut en visdomstand.

Mamma är här nu så vi ska nog ta en liten promenad med Liam idag om det blir varmt ute vilket det verkar bli.
Han fick lite hög feber igår efter vaccinationen, stackarn.
Men det verkar ha gett sig nu iaf för inatt sov han iaf bra och sover fortfarande såklart nu när jag fick lov att gå upp tidigt i morse.

Imorgon fyller min kära pojkvän 24år. Snart är han närmare 30 än 20.
Men det blir nog ingen tårta för mig skulle jag tro om jag klarar av frästelsen. Har nämligen gått ner 1 kilo under den här nyttiga veckan, så fortsätter det lika bra kommer jag vara nere i samma vikt som innan graviditeten till sommaren.

Nu ska jag nog gå in och mysa ner brevid Liam som ligger och sussar så himla mysigt i sängen.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jo, det gick bra. Men lite läskigt :P



Näe, det tror väl ingenting. Det är mest för att se så det inte är något skit tror jag eftersom jag har sån huvudvärk ibland. Jag får förmodligen svar på fredag!

2009-05-05 @ 07:53:49
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0