en härlig långpromenad.

Idag har jag och Liam vart på en härlig långpromenad i den underbara vårsolen.
Vi gick runt hela bojsenburg/britsarvet.
Det känns verkligen för jag är trött i helgen kroppen. Funderar på att kanske ta samma runda imorgon.

Sen fick liten sin 6 månadersvaccination idag.
Han va så duktig. Pep lite grann bara sen var det lugnt.

Vad gäller hela nyttighetsgrejjen så går det kanoners. Har käkat kycklingsallad 3 dagar i rad nu :)
Och tro det eller ej, men jag älskar det  ..
Jag har aldrig varit någon som gillat sallad och grönt speciellt mycket tidigare så det förvånar mig.

Sista april närmar sig nu och planerna är inte fastställda ännu men det blir väl antagligen orsa/mora eller glida runt i Joels raggarbil. Jag vet iaf att jag vill och hoppas på att fira den med Therese.

Föresten så kom Jessicas lilla pojk ut i söndags morse. Våran tur på stan kanske gjorde susen, eller så inte.
Grattis i alla fall.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0