nionde oktober.

Idag, 9e oktober var det beräknade datum vi fick när dom räknade enligt sista mensen. 
Men efter ultraljudet flyttade dom fram 5 dagar.
Så jag är alltså inne i sista veckan nu vilket är helspännande. Min syster åkte in på BF dagen av att vattnet gick så ligger turen i släkten kanske det blir så för mej också.
Jag hade mina första ´ speciella ´ känningar igår/inatt. Lite smått smärtsamma värkar/sammandragningar med täta mellanrum så jag vart lite nervös ett tag men självklart vart det längre och längre intervall och sen avtog dom. 
Men tyvärr behöver ju inte det vara ett tecken på att det snart är på gång.

Idag har jag iaf orkat med att göra rent badrummet. Skönt och få sånt gjort ifall det skulle blir dags att åka in.
Så imorrn tänkte jag göra ett sista ryck och sy lite och plantera om några blommor innan dom dör ..

Sen är det bara för bebis att komma ut i vida världen för nu börjar det bli ruskigt tungt och ont i ryggen hela tiden. Jag vaggar verkligen fram som en anka. 

Tog med några bilder som kan vara kul att jämföra också.



  
          ca v16                             v40

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken jävla skillnad :P hihi... Snart kommer hon/han :)

2008-10-10 @ 09:40:06
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Carolina lindkvist

Guud va mysigt. Ta och tryck ut bebis någongång så man får se hur sötnosen ser ut :D lycka till med förlossning och allt! de kommer gå superbra för dig tror jag :) Puss & kram

2008-10-10 @ 09:49:20
URL: http://carolinalindkvist.blogg.se/
Postat av: mamyleine

Skojigt :) . Städning brukar vara ett tecken på att förlossningen är nära. Folk brukar få tok ryck och då brukar vattnet gå på nätten är skit vanligt :-p

2008-10-10 @ 19:56:44
URL: http://www.metrobloggen.se/mamyleine
Postat av: Nina

Gu va gullig mage :) Åå jag saknar att ha en bebismage!

Kom ihåg att vattnet inte behöver gå när det är dags, åt mig "gick" vattnet inte,, det typ sipprade ut när Hugo kom ut..

Några tips iaf, är att gå i trappor, eller ha sex, då kan det komma igång. :)

Lycka till!!

2008-10-11 @ 13:44:19
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0