Måndag.

Tänkte jag skulle försöka skriva några rader .. vart avbruten av lillen sist så jag hann bara lägga in bilderna.

Allt har då bara gått bra med lilla Liam. Han sover för det mesta tycker jag när han inte ska ha mat. Får hoppas på att han fortsätter vara lika lugn och snäll. Som tur är så är inte kolik så vanligt längre men risken finns ju fortfarande.

På onsdag tänkte vi försöka med att åka en sväng till mora och även stanna över natten medans Joel fortfarande är ledig. Han ska väl egentligen börja jobba på fredag men förmodligen får han va hemma till måndagen om hans chef tillåter det, vilket jag hoppas.
Och imorgon ska vi till mitt jobb och visa upp lillprinsen.
Dom är ju såklart nyfikna på han.

Min granne ringde även på dörren idag också och frågade om vi ville ha en säck med kattsand för hennes katter vägrade gå på lådan i den. Väldigt passande då jag precis tömt lådan för att ha i nytt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0