Beräknade dagen!

Om lite mer än en timme är det 14e oktober, och den beräknade dagen men ingen bebis har kommit än.
Men det hade jag väl inte räknat med heller. Jag ska iaf till barnmorskan imorrn och kolla läget så jag får väl se om hon har nått vettigt att säga.
Det har då tryckt neråt väldigt mkt den senaste tiden så ibland känns det fan som om man ska skita på sig.
Så man tycker ju att den kanske borde komma snart men såklart så ska man inte hoppas på för mkt.

Blää, jag är less på att vara tjock nu .. även om förlossningen skrämmer mej så vill jag bara att den ska komma snart så jag får se bebis :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Spännande! Får se om det blir en bäbi i morgon då :) Har tänkt höra av mig och höra hur det går... Men det är lite fullt upp, ja.. du vet! Men du måste höra av dig så fort bäbi kommit!

2008-10-14 @ 06:39:32
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0