torsdag.

   

Gud va dålig jag blivit på att uppdatera min blogg.
Ska försöka göra en ändring på det.

Jag va iaf på bvc idag och allt va superfint som vanligt. Han ökar jättefint i vikt och växer som bara den.
Så nu väger han 4260g och är 52cm. Ett kilo upp och 6cm längre sen han föddes vilket är precis 4 veckor sen idag!
Han passade även på att kissa, bajsa och kräkas lite när han låg på mätbänken idag. :) Och innan vi skulle traska iväg kissade han ner mina kläder när jag bytte på han.
Han har då börjat vara vaken lite mera nu än innan så han sover lite bättre på nätterna då också. Annars brukade han gärna vilja vara uppe en stund under nattetid.

Mamma kom igår också så hon ska hjälpa mej städa och dona lite idag. Sen ska vi väl kanske ut till svärföräldrarna en sväng senare när Joel slutat jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0