Fredag.

Det blev ett ljusparty igår iaf. Det va väldanst trevligt. Och då alla handlade så duktigt så fick jag även en gåva eftersom jag va värdinna :)
Även jag köpte väl lite mer än jag borde gjort men jag får se det som en tidig julklapp till mig själv ..
Imorgon när vi vakat åker vi till mora iaf. Det ser jag fram emot. När jag väl är där så känner jag att jag faktiskt saknar den lilla staden.

Janet va här i måndags också och hälsade på med sin lilla mage :) Jag har kommit in i en period då jag faktiskt saknar den stora klumpiga men ändå mysiga magen med alla sparkar och puffar. Men jag har ju faktiskt ändå nått ännu mysigare nu :)


Kommentarer
Postat av: mamyleine

Tack för igår var jätte trevligt :-) . Även om jag fick lov att åka tidigt.

2008-11-28 @ 21:08:09
URL: http://www.metrobloggen.se/mamyleine
Postat av: Jessie

Var det Party lite ?

2008-12-28 @ 10:57:18
URL: http://chucky87.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0