Julbakning.

Jag är en sån klant!
Igår på kupolen lyckades jag tappa min telefon i golvet så självklart batteriet åkte ur. Inte nog med det, jag kunde inte min egen pinkod. Så nu är kortet spärrat ifall nån försker nå mig.
Har iaf skickat ett mail till parlino och hoppas dom hinner se det innan dagens slut för annars får jag inte pukkoden förens på måndag.
Tragiskt bolag som inte ens har en kundtjänst att ringa till utan man är tvungen att maila. 
Nog om det.

Hittade iaf nästan alla julklappar igår :) Så nu har jag ett par stycken kvar bara och då vet jag redan vad jag ska köpa.
Idag ska jag och mina två käraste (Joel och Liam ) åka och köpa lite grejjer till julbaket vi ska ha imorgon.
Tänkte iaf hinna med att baka lite pepparkakor och lussekissar :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag saknar dig!

2008-12-12 @ 16:52:10
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Kirre

va gulligt sagt! :) Jag saknar dig med. Men förhoppningsvis ses vi nästa månad.

2008-12-12 @ 18:46:23
Postat av: louise

Halebop är ju likadant ..

2008-12-25 @ 16:43:52
URL: http://cypaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0